EST | ENG | FIN | RUS

Saaremaa lihatööstuse vorstid võitsid Statoili tootekonkursi

Alates homsest on kõigis üle Eesti asuvates Statoili tanklates müüdavate “kuumade koerte” vahel peidus ka saaremaine liha. Nimelt osales Stat-oili korraldatud parima hot dog’i vorsti konkursil ka Saaremaa Lihatööstus OÜ (SLT), millel õnnestus võita kampaaniatoote kategoorias.

Lihatööstuse müügidirektor Koit Repnau kinnitas Saarte Häälele, et SLT toodetud vorstid on tõepoolest kampaania korras Statoili jaamades müüdavate “kuumade koerte” vahel ning kõnealune kampaania kestab ühtekokku kaks kuud. “Osalesime Statoili korraldatud tootekonkursil ja tänu meie hot dog’i vorsti parimale maitsele õnnestus see ka võita,” nentis Repnau. Lihatööstuse müügidirektor avaldas lootust, et kampaania müügid on edukad, sest nii on ehk võimalik ka edaspidi Statoiliga koostööd teha.

Eesti Statoili “Food to Go” tootejuht Perbi Paas tõdes, et SLT jäi konkursil silma mitme hea tootega ning avaldas lootust, et kliendid võtavad uue hot dog’i hästi vastu. “Esialgu on tegemist kampaaniatootega, kuid kui koostöö sujub ja kliendid on Saare vorstiga rahul, siis saame rääkida ka pikemaajalisest koostööst,” sõnas Paas.

Koit Repnau märkis, et kui vorstimüük peaks osutuma üliedukaks, siis annab see loodetavasti võimaluse müüa tulevikus hot dog’i vorste ka välismaal asuvates Statoili tanklates. Eestis on Statoilil 46 teenindusjaama.

“Nagu kõik Eesti ettevõtjad soovime ka meie, et oleks rohkem tööd ja tooted võimalikult paljudes kohtades müügil,” sõnas Repnau. Ta möönis, et Saaremaa lihatööstuse põhikäive tuleb täna ikkagi Eesti jaekaubandusest ja iseenesest poleks see üüratult suur löök olnud, kui nende toode poleks kõnealust tootekonkurssi võitnud. “Konkurents lihaturul on väga tihe ja suhteliselt ebatõenäoline oleks võita kõik korraldatavad konkursid,” leidis Repnau.

Lihatööstuse müügidirektor tunnistas, et 2011. aasta on neil seni läinud raskelt, kuid siiski edukalt. Selleks, et jätkuvalt konkurentsis püsida, tuleb Koit Repnau sõnul teha suuremaid pingutusi kui varasematel aastatel. Vaatamata sellele on lihatööstus kasvatanud oma käivet võrreldes eelmise aastaga üle kaheksa protsendi ja kasvanud on ka müügimaht.

“Oleme leidnud uusi kliente nii siseturult kui ka välisriikidest, säilitanud oma turuosa Eestis ja mis kõige tähtsam, ka oma toodete kvaliteedi,” tähendas Repnau.

Peterburgi tooteid tutvustama
Praegu müüb Saaremaa lihatööstus oma toodangut valmistoodetena Soome. Juba aastaid liiguvad SLT veisenahad Itaaliasse. Rootsi müüakse tänasel päeval hakkliha ja veiseliha.
SLT eesmärk on laiendada aastal 2012 oma toodete edasimüüjate ringi ka Vene turul. Seetõttu osaletakse novembris Peterburis toidumessil International Exhibition PETERFOOD 2011 eesmärgiga tekitada Venemaal SLT toodangu vastu veel suuremat huvi.

Tellimislaua telefon: 45 24 201, 45 24 202, faks: 45 24 209, e-post: tellimus@slt.ee
© 2011 OÜ Saaremaa Lihatööstus | Pikk 81, Kuressaare 93815. Kõik õigused kaitstud / All rights reserved.